|
Sada je: ned 04 lis, 2026 11:46 pm.
|
Neodgovoreni postovi | Aktivne teme
| Autor/ica |
Poruka |
|
Egzobiolog
Pridružen/a: čet 11 svi, 2006 12:52 am Postovi: 19665 Lokacija: Planet Vulcan Naj Serija: ENT Naj Film: Insurrection Opis Stanja: Always positive Koje si vrste?: 1/2 Vulcan;1/2 Human
|
....onda si se malo i napila ne?? 
_________________
[url=http://img218.imageshack.us/i/cvijee.gif/]
|
| pet 23 lip, 2006 6:17 pm |
|
 |
|
Predsjednica
Pridružen/a: pet 05 svi, 2006 7:11 pm Postovi: 2008 Lokacija: where no WOMAN has gone before.... Spol: Ženski Naj Serija: TOS Naj Film: First Contact Koje si vrste?: Human
|
Ma di bi jaaaaaa... 
_________________ Yeah, I am harsh. I'm also demanding, stubborn, self-sufficient, and always right
|
| pet 23 lip, 2006 6:18 pm |
|
 |
|
Counselor
Pridružen/a: pet 07 tra, 2006 1:12 am Postovi: 3252 Lokacija: treći kamenčić od sunca :)
|
ma kakvi, bila je mirna i dobra ko uvijek... 
_________________ njanjanja
|
| pet 23 lip, 2006 6:20 pm |
|
 |
|
Egzobiolog
Pridružen/a: čet 11 svi, 2006 12:52 am Postovi: 19665 Lokacija: Planet Vulcan Naj Serija: ENT Naj Film: Insurrection Opis Stanja: Always positive Koje si vrste?: 1/2 Vulcan;1/2 Human
|
...a onda puno?
_________________
[url=http://img218.imageshack.us/i/cvijee.gif/]
|
| pet 23 lip, 2006 6:20 pm |
|
 |
|
Predsjednica
Pridružen/a: pet 05 svi, 2006 7:11 pm Postovi: 2008 Lokacija: where no WOMAN has gone before.... Spol: Ženski Naj Serija: TOS Naj Film: First Contact Koje si vrste?: Human
|
Pa o tome bi se dalo raspraviti 
_________________ Yeah, I am harsh. I'm also demanding, stubborn, self-sufficient, and always right
|
| pet 23 lip, 2006 6:22 pm |
|
 |
|
Egzobiolog
Pridružen/a: čet 11 svi, 2006 12:52 am Postovi: 19665 Lokacija: Planet Vulcan Naj Serija: ENT Naj Film: Insurrection Opis Stanja: Always positive Koje si vrste?: 1/2 Vulcan;1/2 Human
|
...i kak si doma došla??
_________________
[url=http://img218.imageshack.us/i/cvijee.gif/]
|
| pet 23 lip, 2006 6:25 pm |
|
 |
|
Predsjednica
Pridružen/a: pet 05 svi, 2006 7:11 pm Postovi: 2008 Lokacija: where no WOMAN has gone before.... Spol: Ženski Naj Serija: TOS Naj Film: First Contact Koje si vrste?: Human
|
Vjeruj mi,ne želiš znati 
_________________ Yeah, I am harsh. I'm also demanding, stubborn, self-sufficient, and always right
|
| pet 23 lip, 2006 6:26 pm |
|
 |
|
Counselor
Pridružen/a: pet 07 tra, 2006 1:12 am Postovi: 3252 Lokacija: treći kamenčić od sunca :)
|
ja želim, hehe... 
_________________ njanjanja
|
| pet 23 lip, 2006 6:29 pm |
|
 |
|
Predsjednica
Pridružen/a: pet 05 svi, 2006 7:11 pm Postovi: 2008 Lokacija: where no WOMAN has gone before.... Spol: Ženski Naj Serija: TOS Naj Film: First Contact Koje si vrste?: Human
|
Vjeruj mi nije ono što misliš i bez obzira na to ne želiš znati.....ma bum ti rekla al ne prek foruma.....nedjelja... 
_________________ Yeah, I am harsh. I'm also demanding, stubborn, self-sufficient, and always right
|
| pet 23 lip, 2006 6:32 pm |
|
 |
|
Counselor
Pridružen/a: pet 07 tra, 2006 1:12 am Postovi: 3252 Lokacija: treći kamenčić od sunca :)
|
dogovoreno! 
_________________ njanjanja
|
| pet 23 lip, 2006 6:33 pm |
|
 |
|
Predsjednica
Pridružen/a: pet 05 svi, 2006 7:11 pm Postovi: 2008 Lokacija: where no WOMAN has gone before.... Spol: Ženski Naj Serija: TOS Naj Film: First Contact Koje si vrste?: Human
|
Ugovor sklopljen 
_________________ Yeah, I am harsh. I'm also demanding, stubborn, self-sufficient, and always right
|
| pet 23 lip, 2006 6:34 pm |
|
 |
|
Egzobiolog
Pridružen/a: čet 11 svi, 2006 12:52 am Postovi: 19665 Lokacija: Planet Vulcan Naj Serija: ENT Naj Film: Insurrection Opis Stanja: Always positive Koje si vrste?: 1/2 Vulcan;1/2 Human
|
... ok, neko te dofurao, a ti se ne sječaš ko... ...samo znaš da si se probudila u kadi... 
_________________
[url=http://img218.imageshack.us/i/cvijee.gif/]
|
| pet 23 lip, 2006 6:37 pm |
|
 |
|
Predsjednica
Pridružen/a: pet 05 svi, 2006 7:11 pm Postovi: 2008 Lokacija: where no WOMAN has gone before.... Spol: Ženski Naj Serija: TOS Naj Film: First Contact Koje si vrste?: Human
|
molim...o čemu ti to prićaš.....ovaj ja sam se teleportirala doma....ovaj
ma nemoj me zbunjivati... 
_________________ Yeah, I am harsh. I'm also demanding, stubborn, self-sufficient, and always right
|
| pet 23 lip, 2006 6:42 pm |
|
 |
|
Egzobiolog
Pridružen/a: čet 11 svi, 2006 12:52 am Postovi: 19665 Lokacija: Planet Vulcan Naj Serija: ENT Naj Film: Insurrection Opis Stanja: Always positive Koje si vrste?: 1/2 Vulcan;1/2 Human
|
...ajd priznaj da sam pol toga pogodio... .)
_________________
[url=http://img218.imageshack.us/i/cvijee.gif/]
|
| pet 23 lip, 2006 6:50 pm |
|
 |
|
Predsjednica
Pridružen/a: pet 05 svi, 2006 7:11 pm Postovi: 2008 Lokacija: where no WOMAN has gone before.... Spol: Ženski Naj Serija: TOS Naj Film: First Contact Koje si vrste?: Human
|
NEĆU..... 
_________________ Yeah, I am harsh. I'm also demanding, stubborn, self-sufficient, and always right
|
| pet 23 lip, 2006 6:52 pm |
|
 |
|
Tema je zaključana [ne možeš postati/uređivati postove/odgovarati].
Online |
Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost. |
|
Ne možeš započinjati nove teme. Ne možeš odgovarati na postove. Ne možeš uređivati svoje postove. Ne možeš izbrisati svoje postove. Ne možeš postati privitke.
|
|